Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
ZÁRUČNÁ DOBA, REKLAMÁCIA TOVARU ZAKÚPENÉHO NA INTERNETE
Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb - nepodnikateľov, v prípade podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zákonníkom, záručná doba je 12 mesiacov.
Ak máte v blízkosti našu prevádzku ITCA Trenčianska 1879/18
Nové Mesto nad Váhom 915 01 ,prineste tovar k nám, ako by bol zakúpený priamo
na predajni. Nezabudnite so sebou priniesť faktúru, ktorá slúži ako záručný
list, alebo záručný list ak bol vydaný a dodací list, ktoré ste dostali s tovarom.
V prípade, že nemáte možnosť doručiť reklamovaný tovar osobne, zašlite tovar na
adresu prevádzky. Zásielku odporúčame
poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
REKLAMAČNÝ FORMULÁR ONLINE
Reklamačný-Servisný protokol ITCA
ČO S NEPOTVRDENÝM ZÁRUČNÝM LISTOM PRI NÁKUPE CEZ INTERNET?
Pri nákupe cez internet dostanete spolu s tovarom aj daňový
doklad (faktúru) a nepotvrdený záručný list (pokiaľ sa k tovaru bežne dodáva, v
opačnom prípade slúži na preukázanie záruky daňový doklad). Záručné listy
dopredu nepotvrdzujeme, z dôvodu možnosti vrátenia tovaru zákazníkom do 14 odo
dňa prevzatia tovaru.
Záručný list Vám potvrdíme, ak nastane problém s tovarom.
Nemusíte sa obávať žiadnych komplikácií. Ak budete potrebovať reklamovať tovar,
záručný list je možné potvrdiť podľa postupu nižšie počas celej záručnej doby
tovaru. Táto možnosť vyhovuje väčšine zákazníkov.
Niektorí zákazníci preferujú potvrdenie záručného listu hneď
od začiatku. Ak máte rovnaký nárok, radi Vám vyhovieme.
Postup pre potvrdenie záručných listov (pri reklamácií alebo 14 dní odo dňa prevzatia tovaru):
- Záručný list si môžete nechať potvrdiť v predajni, kde ste
zakúpili tovar. Nezabudnite so sebou priniesť faktúru a dodací list.
- Potvrdenie záručného listu je možné aj poštou, zaslaním
originálu záručného listu, kópie faktúry a dodacieho listu na adresu nižšie.
Záručný list Vám potvrdíme a zašleme na Vašu poštovú adresu. Adresa pre
potvrdenie záručných listov výrobkov, ktoré boli kúpené cez webovú stránku
e-shop.itca.sk.
REKLAMÁCIE TOVARU ZAKÚPENÉHO NA ODBERNOM MIESTE
Pri reklamácií tovaru zakúpeného v prevádzke sa obráťte na
našu prevádzku (viď. kontakt. Naši kolegovia sa Vám budú radi venovať a
prípadné reklamácie sa budú snažiť vybaviť k Vašej spokojnosti.
Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej
dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb - nepodnikateľov, v prípade
podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zákonníkom, záručná doba je 12
mesiacov.
Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné
odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie a
návodu oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu so záručným listom alebo
dokladom o zaplatení, ktorý slúži ako záručný list. Všetky záručné opravy sú v
prípade, ak do času ich uplatnenia nezanikol nárok na uplatnenie záruky podľa
nižšie uvedených podmienok, bezplatné.
Nárok na bezplatnú záručnú opravu kupujúcemu zaniká:
- neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
- uplynutím záručnej doby tovaru,
- mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou
vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
- neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním
starostlivosti o tovar,
- poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v
rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami,
technickými normami alebo bezpečnostnými normami alebo bezpečnostnými predpismi
platnými v SR,
- poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými
udalosťami,
- poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
- v prípade že bola porušená plomba na tovaru,
- neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením
vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej
moci,
- zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých
prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje
zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy
odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť
reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
- odovzdaním opraveného tovaru,
- výmenou tovaru,
- vrátením kúpnej ceny tovaru,
- vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
- odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný
bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude
doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol.
ITCA s.r.o. 2023